Fatmahsun 13 +5 haftalık hamileyim. sürekli tansiyonum düşüyor ve son zamanlarda hıçkırıyorum sürekli. Daha önce bu durumu yaşayan ya da tecrübesi olan var mı ?
Gizem51 Dr bana 1 hafta boyunca ölcturup not almamı istedi kontrol altına alalım dedi çok.sukur normale döndü gerek kalmadı bence dr hemen söyleyin