Mrvysnn
nurunhayali
İlk eşim yapıyordu asla kendime vuramam diyordum hatta vuranları tebrik eden bir post açmıştım :D sonra eşim şehir dışına gitti, komşudan falan istedim (hemşire) ama bir sonraki gidişinde artık kendim yapayım elalemle mi uğraşacağım milleti mi rahatsız edeyim gece gece dedim. elimde iğne hazır halde 10 dk bekledim, okudum üfledim sonra vurdum :D karnımdan vuruyorum bacak ve göbek en az acıyan yerler. Şimdi eşim müsaitse o vuruyor ama değilse kendim yapıyorum. Asla yapamam derdim ama yapılıyormuş :D