Ygtzynp bende yiyemiyorum napim olmuyor. Doktoruma da söyledim kaç kere bende iştahsızlık var pek yiyemiyorum yumurta süt peynir falan dedim bi kaç gün gerideydi çıkıyor sürekli ondan mı dedim. Bebek her türlü beslenir sen aç kalırsın. Savaş zamanı aç kalıp sağlıklı bebek doğuran çok kadın var dedi