Ozzseda Bugün doktor kontrolüne gittim 1300 gr 38 cm olmuşuz . Kızım büyüyor😊 ilk defa yüzünü görebildik hep eli kolundaydı .sizin durumlar nasıl 😊
Merveelisa Ozzseda aa benmde erkek ama hiç yüzünü göremedik eli hep yüzünde utangaç bir erkek diyor doktor 28+5 haftaligim 30 da gitcem gösterir insallah
UmayGul Ozzseda bizde gece 29 oluyoruz tam ☺️ bizimkide son bir aydir yuzunu gostermiyor bakalim uc hafta sonra gidicez umarim goruruz artik☺️
prensesannesiiiiii Ozzseda maşallah canım sağlıkla kucağına alırsın bebeğini inşallah isminin anlamını araştırdın mı hiç
Haticeey Ozzseda Bende 28+ 3 de dün gittim canım 1327 kilo benim kızımda bizde ilk defa yüzünü net gördük pamuğumun 😁🥰