Ummi canım gittim ben doktora iyi ki gitmişim ne zamandır idrar bakmıyoruz bakalım dedi enfeksiyon çıktı baya da ilerlemiş hiç farketmemiştim ben ilaç verdi. Bu da vesile oldu en azından daha da ilerlemeden enfeksiyonu görmüş olduk. Ama doktorum hareketsizlik için sıkıntı yok her gün çok hareketli olup hissettirecek diye bir şey yok bir kere bile hissetsen yeter dedi.