miracinannesi1 Bugün muayeneye gittim ve gelişiminin geriden geldiğini söyledi şuan 37 haftalığım 2600 gram haftaya doğumu başlatacağız dedi yani suni sancı verecekler yaşayan var mı anlatırmısınız lütfen çok korkuyorum normal sancıdan çok daha zor diyorlar
oykumoms miracinannesi1 neden beklemiyorlar biraz daha dogumu baslatiyorlar keske sorsaydiniz 37. Haftadasiniz cunku 37 de de doguran var ama size direk sanci gelmeden suni sanci vermelerinin sebebini anlayamadım hayrlisiyla gelsin🙏
miracinannesi1 oykumoms sancı var aslında nst de 70 e kadar çıkıyor ama açıklığa da hiç bakmıyorlar anlamadım bende
oykumoms miracinannesi1 bakmaları lazım aslinda heyecandan tabi sizde sorgulamadınız ama gittiinizde bi sorun sorgulayın bence🤷♀️saglicakla gelsin insallah 🙏