betuss10 Tecrübeli anneler son haftalarınızı nasıl geçirdiniz? 38. haftamdayım ama bebiş hareketlerim azaldı gibi geliyor sürekli kıpırdasın istiyor da olabilirim 😂 çok telaş yapıyorum sizlerin son haftaları da böyle evhamlı geçti mi haydi anlatın biraz 🙈☺️
Merveelisa betuss10 evet yeri artık iyice daraldığı için gün içinde daha az hareket eder ama daha sert olur hareketleri
Eda-5807 betuss10 bende 36 haftasındayım bende az hıssedıyorum bugün doktora soyledım normal yerı daraldığı ıcın oluyor dedı eğer az hıssedıyosan hıçkırıklarını tepıklemelerını azda hıssedıyosan karanlık bır ortama geç 2 saat boyunca sağ tarafına yat elını sol tarafına koy 10 kez hıssedıyosan hareketını sıkıntı yok dedı
betuss10 Merveelisa çok da sert olmuyor sadece bir yere doğru böyle toplanıyor sonra o toplandığı yerde anası rahat vermiyor sürekli elliyor ama kıpırdamıyor sonra gelsin senaryolar 😂🙈
betuss10 Eda-5807 aaa ne güzel bi doktor resmen nst çekmeyi öğretmiş size ben de deneyeceğim çok teşekkür ederim 🙏🏻😇
Eda-5807 betuss10 aynen doktorum genç olmasına rağmen çok ıyıydı ve çokta güzel ılgılendı kendısıde öyle dedı zaten nstye bagladıgımız gıbı duracaksın dedı hareketlerını az da hıssetsen bızım ıcın yeterlı dedı nstden güzel dedı haftaya tekrar gel dedı gonderdı 🥰🙏denemenı ısterım ben denedım