Devletin karşıladığı folik asit folbiol isimli olan ama çoğu doktor bunun içeriğindeki folik asidin fazla olduğu için bu tarz içinde omega3 iyot folik asit olan folik asitlerden yazıyor bunları devlet karşılamıyor ne yazıkki. Bende kendim alıyorum 80 tlye multivitamin gibi de düşün dedi doktorum içinde bebek için gerekli vitaminlerde var çünkü. Hatta çocuk doktoru başka arkadaşım da demişti folbiol kullanma kendin eczaneden folik asit al içeriğinde iyot olanlarından özellikle beyin gelişimine çok etkisi var iyotun demişti.