Aleyna27 Kızlar selam. Doktora gittim hiçbir sıkıntım olmadığı yaşımın genç olup hamile kalabileceğimi kafama takmama mı söyledi eşimde de bir sıkıntı yok ama ben hamile kalmayı çok istiyorum etrafımda bir çok kişi keçiboynuzu pekmezinin yumurtalıkları çalıştırdığını onunla kalabileceğimi söylüyor siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında ?
Havvamurat Aleyna27 erkekte daha çok işe yarıyor sperm sayısını ciddi miktarda artırıyor kadında incir ve havuç kürü daha çok işe yarıyor Muş bir de soğan suyu ile hamile kalanları duydum İbrahim saracoglunun kürlerini takip edin
NekwaSultan Aleyna27 Keciboynuzu özellikle erkeklere iyi geldigini biliyorum canım Senin için ibrahim saracoglunun incir kürünu tavsiye ederim
Senemseninle Erkekte bayanda içmeli düzenli bir şekilde ayrıca soğan suyu da iyi geliyor tabiki beslenme stres vs Ama Allah nasip ederse ediyor umut yitirmemek lazım