Bende 2017 yılında Hüma hastanesinde doğum yaptım doktorum Cahit neydi çok memnun kaldığım işinin ehli insana insan gibi davranan nadir doktorlardan biri diyebilirim hastaneden memnundum yani bir sorun yaşamadım gayet temizdi diyebilirim şimdide 20 haftalık hamileyim doktorum yine Cahit bey nasipse yine onda olacak doğumum sezaryan doğum benimki ben kendi istediğim ile sezaryan olmuştum 🤷🏻♀️doğum ücreti 3000 diye biliyorum ama muhtemelen ben doğum yapmadan zam gelir yılbaşında