beyza1234 Ysmmmnn MerveKrn2021 Saripapatyam1 MerveKrn2021 evet açılma kanamasıymıs 2 cm acıklık var eve gidicez artık nezaman gelirse
MerveKrn2021 beyza1234 benimde öyle oldu 40+3 benimde doktor sorun yok dedi açılma varmı ona baktır ama doktora
Saripapatyam1 beyza1234 hadi hayırlısı canm sağlıkla kavuşun inşallah bana da dua et salı günü sezeryana gireceğim 🤲🏻