incisu Kızlar bugün sağlık ocağında tetenoz aşısı yaptırdım hiç ağrı falan hissetmedim yakmadı da :) ikinci dozu da olmam gerekiyormuş sizler oldunuz mu bu aşıyı
Sogancik incisu oldum canım ikisini de. Bende ağrı olmamıştı. 2. Sinde hatta aşı olduğumu bile unutuyordum o kadar agrisizdi😁
karpuzayse incisu ben de oldum iki dozu da iki üç gün kolum baya ağrıdı onun dışında bişey olmadı canım
marbling10 incisu ben ilk gebeliğimde 2 doz bunda tek doz oldum, onları hatırlamıyorum ama bunda birkaç gün kas ağrısı gibi ağrı oldu. Yakma değil de, sanki kolumu yormuşum da ağrıyor gibiydi
Fadikb incisu ilkinde yapmadı ikincide çok hafif yaptı oda ilk gün ama ben yarım saate bir 5 dakika buz koydum onun çok faydası oldu