KubraKaranlik stres hamilelikte senin ve bebeğin en büyük düşmanıdır diyebilirim. Stresten uzak dur senin moralini bozacak olan olaylarda bile bebeğini düşün ve amaan bana ne de. Çünkü dünyadaki hiç bir şey evlattan ve olacağın annelikten daha kıymetli ve değerli olamaz.
12-16 haftaya kadar Mide bulantıların olabilir de olmayabilir de. İnsallah olmaz, şayet olursa bir şey yiyemediğin için üzülme, bebeğinin beslenemediğini düşünme. Bebek ilk üç ay annenin besin depolarından kullanır zaten. Annenin yediği besinlerden üç aydan sonra beslenir.
Mide bulantıları olursa şayet yağlı baharatlı yiyeceklerden uzak dur onlar daha çok mide bulandırıyor. Ha midenin boş olması da mideyi bulandırıyor haberin olsun. Bulansa da hafif, sana iyi gelecek yiyeceklerden ye. Kuruyemiş, salata, hıyar, çubuk kraker, makarna, yoğurt vs.. sen kendini bilirsin zaten, neyin mideni rahat tutacağını.
son olarak çok nasiplisin 9 ay boyunca sürecek olan hamileliğin sıcağa denk gelmedi 😅😅 ben öldüm öldüm dirildim resmen eriyordum dondurma gibi. Biz zaten diğer hamile olmayanlara göre iki üç kat daha çok sıcağı hissediyoruz hormonlardan dolayı.gerçekten çok çok zordu .. sen nasiplisin😅
rabbim hepimize bebeklerimizi sağ Salim güzelce kucaklarımıza almamızı nasip etsin 😌😌