Yabrukus evet desteğe ihtiyacı var sürekli birşeyler bekliyor dün şehir dışından geliyorlardı yemek yapıyım dedim Yok saol dedi bende yapmadım yanına gittiğimde insan Yok desede yapar yemek dedi ben senden bekliyordum getirmeni dedi o sırada abim babam hepsi bana kötü birisiymişim gibi baktı İnan kafayı yiyeceğim uzak durunca da tel arayıp neden gelmiyon dio çok çaresizim