sinem06 srp123 bende 38 haftalık hamıleyım ara ara sancı oluyor dktr gıttım gunluk 3 litre su ıcmelısın su icmedıgın icin sancın olur demiştş
AybkeYldrm Bende 36+3 haftalığım benimde ayni şekilde geceleri şimdiden uyuyamıyorum mahvolmuş durumdayım şimdiden zombi gibi geziyorum
FilizSylemez Muhtemelen yalancı sancılarımız başladı ben de 37 haftalığım 🤰 We aynı sancılar bende de war