Minicikkiz Kızlar bugün bebeğim hiç haraket etmedi. Normal mi ? Eşim işten gelsin bir kaç saate. Haraket etmesse hastaneye gitcem. Normalde hergun ederdi. Bugün hiç hissetmedim 😔 çok endişeliyim .
Merveelisa Minicikkiz çok ayakta kaldıysan yorulduysan belki ondan etmiyordur tatlı bsyler ye çikolata flan meyve suyu iç uzan karnıni oynat uyuyo flanda olablir sola yat öyle de bak bakalm etcekmi hareket inşallah bsy yoktur
Ikincinefes Minicikkiz canım evde steteskopun varmıdır bilmem ama arkadaşım tansiyon ölçerden varmış ,hareketlerini hissetmedikçe kalbini dinleyip rahatlatıyor demiişti☺️☺️
Gamzeee__ Minicikkiz olabilio benimde oldu dr gittim dr normal dedi yorgunsan hareketsiz olabilir yinede uzun süre etmezse gel dedi baş aşağı dönmüş yavrum🥰
Fk_53 Bnde 25 haftaligim bazen hareket edip bazen etmiyor bnde tedirgin olup sağlık ocağına gitmiştim kalp atışı gayet iyiydi yani bu haftalarda faln olurmuş hergun çok hareket etmesini beklemeyin dediler ama içiniz rahat etmesi için gidin tabi
Minicikkiz Merveelisa Az önce haraket etti ama çok az. Çok korktum. Hemen kendi doktoruma randovu aldım. Yarın gidicem 🥰
Minicikkiz Fk_53 Yok canım attı tekme çok şükür. 🥰 Nolur nolmaz diye doktoruma randovu aldım. Cumartesi gitcem. Ama iyi çok şükür