Mom726272 bende böyle düşünüyordum oğlumun her hareketini iyi olduğuna yorumluyordum ağrılarım vardı ama normaldir diyordum sonra ben çok huzursuz oldum hissettim sanırım doktora gittim giderken ağlıyordum doktora gidince de oğlumun kalp atışları kötüydü sonra birden çok yükseldi oğlumu riske attırmicağımı söyledim doktor garanti vermedi çünkü oğluna birşey olmaz bekleyelim diye imza attım kendi rızamla acil doğuma aldı beni doktor ve iyiki aldığını söyledi bana