Kızlar 23+2 deyim şu anda. Karın ağrısı için kontrole gittim geçen haftaki ultrasondan bebeğim sadece 38 gr almış 560 gr olmuş. Doktorda az buldu bir haftada aldığı kiloyu galiba haftaya tekrar gel dedi. Sizin bebeğinizin bu haftalarda kilosu nasıldı ?