sacmalamakizim Merhaba Anneler süt arttırıcı neler yiyip içiyorsunuz 20 gün önce doğum yaptim ben milk tea içiyorum süt arttırmak için sizler de bunun için çay v.s içiyormusunuz?
Aynur-13 sacmalamakizim ben bol hoşaf ve içebildiğim kadar su içiyorum bide ilk gğnler humananın stil tea çayını içtim ama en iyi süt arttıcı emzirmek bence bebeğim 4 gün sarılık yüzünden yoğunbakımda kaldı sağdım sütümü ama günde maksimum 500 ml çıkıyordu ve gögsüm boş oluyordu hissediyordum şimdi oğlum yanımda gece de olsa saat başı alarm kurup emziriyorum hem sütüm arttı hemde sarılığımız geçti şükür
Merveelisa sacmalamakizim rezene çayı humana çayı özellikle incir çok yapiyo gerçekten İbrahim Saraçoğlu hocanın incir tarifini araştır yap yüzde yüz sonuç veriyor bol su iç ve bol emzir
sacmalamakizim Merveelisa Çok teşekkür ederim maalesef bebeğim emmiyo almadı göğsümü o yüzden makinayla sağıp veriyorum. ❤️
Aynur-13 sacmalamakizim ben faydasını gördüm inşallah sizde görürsünüz zorla emzirin almıyor diye bırakmayın benimde bi gögsümü zor alıyor ama en aç olduğu zamanda o gögsümü veriyorum o zaman daha rahat oluyor
Aynur-13 sacmalamakizim evett evett benimkide öyle normalde c yöntemiyle tutuyordum ben gögsümü annem eski yöntem makas şeklinde tut dedi bikaç kere denedim gerçekten de makas yöntemi ucu daha çok çıkarıyor ve daha kolay kavrıyolar sonrasında bırakıyorum makas şeklini tabi
sacmalamakizim Aynur-13 Benim hem ucum yoktu hemde süt yoktu önceden ondan emmiyordu biberona alıştığı için hiç emmiyor ucuna silikon meme yapistiriyorum silikondaki sütü içiyor sadece memeyi hiç emmiyor bu sefer.
Aynur-13 sacmalamakizim yaşadığınız şey meme reddi o halde profesyonel bi destek alabilirsiniz bu konuda ben süt sağıp vericeğim zaman biberonla değil şırıngayla vermeye çalıştım hep
Zeynzeyn @sacmalamakizim Benimde öyleydi bir müddet sütümü sağıp kaşıkla verdim ve sonunda göğsümü tutmaya başladı. Emdikçe göğüs ucu da çıkıyor zaten.
sacmalamakizim Zeynzeyn Evet bende kaşıkla verdim önce mamayı biberonla alınca biberona alıştı bu sefer.
sacmalamakizim Aynur-13 Sağlık ocağına gittik yardımcı oldular biraz hastanenin laktasyon polikliniğine yönlendirdiler yardımcı olmadılar siz vereceksiniz emzirmeye çalışacaksınız dendi baştan beri kimsede yardımcı olmadı yani.
Aynur-13 sacmalamakizim çok üzücü hastanede yardımcı olmamaları yani verebilsem zaten veririm kapı kapı dolaşmam siz ağlasa da vermeye çalışın zor ama imkansız değil bırakın biraz ağlasın da
aysekmral sacmalamakizim bol su malt icecekler eczanede var bulgur hoşaf hurma ciğ kuruyemişler helva bunlar güzel süt yapıyo.
Littlespy sacmalamakizim hoşaf, hurma, kuru dut, kuru incir, yer fıstığı, fındık, laktozsuz süt, yoğurt, tahin, dereotu, kuzu kulağı bunlar benim en çok tüketim besinler ve çok şükür bebeğim yoğun bakımda olmasına rağmen iyi sütüm olmuştu.