Duygu0621 16+6 haftalık hamileyim bugün duş aldıktan sonra elime çok saç geldi tararkende öyle önceki haline göre çok döküldü. Bu durumu yaşayan var mı acaba,
nlycltk Duygu0621 benimde aynı sorunum var daha fazla dökülüyor hatta üst kısım açıldı artık bende şurda bekliyem belki tavsiye veren olur 🤗
mor_menekse1 Duygu0621 ay bnde de var tutam tutam geliyor sinir oluyorum Rabbim izniyle doğumdan snra geçer ınşAllah öyle diyorlar
Duygu0621 nlycltk Acaba eksiklikten dolayımı oluyor , vitamin eksikse alıp içelim böyle giderse valla saç kalmayacak 🙄
Duygu0621 mor_menekse1 İnşallah valla , fazla saçımız bitmeden doğursaydık iyidi 😂 hani hamilelikte saçlar gür cildimiz pambık gibi görünüyordu 😂😂😂
nlycltk Duygu0621 valla şuan kullanıyorum ben 12 haftamda vermişti doktor suan 16+1 im sen kaç haftalıksın
mor_menekse1 Duygu0621 hahaha 😂 onlar sadece filmlerde yalancı gebelikler de oluyor valla ben eskiden güzl bir kızdım şimdi yine çok şükür ama çirkin oldum sivilceler çıkti tüylenme oldu 😁 sabırla bekliyorum Allah’ın izniyle doğumdan snra düzelir diyorum
Gizemin-minnakI @Duygu0621 vitaminin falan kullanmıyor musunuz ? Aksine cildim daha güzel oldu. Saçımda her zaman ki kadar dökülüyor.