Krkmzozlem1 Gebelik muayenesinde kan aldılar hafif enfeksiyon çıktı ama çok değil ilaç kullanacak kadar değil dedi doktor su ic sürekli geçer dedi. Başına gelen varmı hiç
Bilinmezinannesi Benı Krkmzozlem1 benımde oyle neu degerın mı yuksek cıktı. 1 gun boyunca kustum ve ishal vardı
05122014 Krkmzozlem1 5 ay oluyor dogum yapali malesef geçmiyor ilacda kullandik hamilelikte gecmedi içtiğim suyun haddi hesabi yoktu ilerlemesi durdu sanirim
Betulbayar32_ Krkmzozlem1 değerin yüksek cıksaydı eğer erken doğuma kadar ilerler idrar yolu enfeksiyonu başıma geldi cok kötü bir durum dikkat edilmese 🙄
Krkmzozlem1 Bilinmezinannesi benm o kadar belirti olacak kadar yüksek değil çok az miktarda var dedi ama artar diye korktum. Sizin kusma ishal olacak kadar çokmu yüksek çıktı.
Krkmzozlem1 05122014 Bebeğe sıkıntı olmuyor demi acaba ben ondan korkuyorum ilerlerde sıkıntı yapar mı enfeksiyon diye
Bilinmezinannesi Krkmzozlem1 yüksek enfeksiyon bebeği etkiliyormus. Ben dun cok kotuydum ıctıgım suyu bıle kusuyordum tahlıl yaptım enfeksiyon cıktı suan ıyıyım. Ama ev yogurdu cok etkılı bol bol ye bırde organık bal
05122014 Krkmzozlem1 valla bilmiyorum ama antibiyotik falan kullandim düzgünce gecmedi benimki dogum yapinca oglumdanda süphelendim kan testi falan verdik gecen ay idrar tahlili cok şükür çıkmadı sizinde birsey olmaz insallah
Betulbayar32_ Krkmzozlem1 evet 27. Haftaya basınca en sonunda bitmişti oda hergün sabah akşam kullandığım lavaboyu yıkıyordum iç camaşıırımı ütülüyordum ilaçlarla bittti cok şükür doktorum bana erken dogum riskin var dedikten sonra dikkat etmeye başladım
Krkmzozlem1 Betulbayar32_ ilerlemeden nasl durdurabilecem bilmiyorum . Yazıyorlar enfeksiyon geçmiyor doğumdan sonra da geçmedi diyorlar bebeğe zararı olmasn da inşallah geçer illaki