Haticeey Comologgo 22 haftalıkken 511 gramdı canım şuan 28+ 3 deyiz 1327 kilo olmuş küçük prensesim 🥰
Elif3434 20+3 te 370 gram demişti. Zayıf dedi doktor. Çocuğa kilo aldırmak için yapmadığım kalmadı bakalım haftaya ne çıkacak 😊 şuan 21+5 iz
sumeyraballl Comologgo özellikle birşey yapmadm süt süt ürünleri tükettim yumurtayı yeni yeni tüketmye başladm cici bebe süt muz ceviz rondo dan geçirip tüketiyorum şimdi oda çok kilo aldırıyormuş bebeğe bu ayın 30 unda gidicem kontrole bakalm kaç gram almış olucak 😊
Mii Bende 20 haflıkken gittiğimde doktora 464 gramdı doktor normal dedi ama şuan 22 haftalığım benle aynı haftadakilerin bebekleri daha az kiloda anlamış değilim
Kubraveysl Haticeey masllah canm kazasız belasız dogur insallah ne yaptın benimde Dr küçük dedi 19 hastada 200grm ceviz sut yogurt yiyrm bana kilo oluyi ama
Mii Meryem2746 şekerim yok ama bana kilosu haftasına göre fazla geldi belki cihazdandır her cihaz bir olmuyor çünkü
Fatmakara97 Comologgo 23 haftada 580 gram dedi doktor bu haftadan sonra asıl kilo alımları hızlanıyor 🥰 25 haftalık olacaz yarın
Comologgo Mii bazı cihazlar çok kalitesiz . Bugün bana o kdr haftadan sonra kız bı dediler mesela :))
Comologgo sumeyraballl ya çok iyi. Ben hiç süt içemiyorum midem bulaniyor . Muz da kabızlık yapar diye korkuorm :)
sumeyraballl Comologgo bende korktuğum için tüketmedim muz yeni yeni tüketmeye başladm suyunu iş muzunu ye korkma birşey olmaz 😊 muzun da çok büyük etkisi vr anne karnındaki bebeğe