ikiprensannesi_78 1 ay oldu doğum yapalı. Aslında sırf normal doğum istediğim için özel hastane değil de burayı tercih ettim. Bütün kontrollerimde burdaydı Fakat bebeğim makat gelişti dönmedi o yüzden 37+6 da kontrole die gittim nst de ufacık bi sancı görünce bana yatış verdi doktor sonra yukarı doğumhane katına çıkardılar orda nst ye fln bağladılar. Ne sancım vardı ne başka bişey anlamadım bi şekilde apar topar amaliyata aldılar eşimin bebeğin kıyafetlerini getirmesine dahi müsaade etmediler. Tek memnun kaldığım odalar dı tek kişilik odaya aldılar. Annem eşim yanımdaydı hep.Gerisi benim için malesef kötü anılar. Ameliyat da öyle herşeyi hissettim resmen çok canım yandı. Bida aklım olsa asla orda doğum yapmam.