36+2 de 2900 dü özellikle yediğim birşey yok zaten haftasıyla uyumlu çok şükür:) kahvaltı da makarna yediğimi bilirim 😂 çok kilo alsın diye bir derdim de yok sağlıklı olsun da doğumumda da zorlamasın kafasındayım 😂 vitaminleri de düzenli kullanamadım 🤷♀️