Gynotal Obstetrik Steril Jel kullanan oldu mu normal doğum sürecinde? Bugün doktora kontrole gittim ve doğumuma girecek ebenin genelde bunu tercih ettiğinden bahsetti. Yırtılmalari ve oluşabilecek herturlu sıkıntıyı yok ediyormuş doğum anında. Ben özel doktor takipliyim ve muayenesinde fiyati 200TL. Jeli satan Ankara bayisinde ise fiyat 170TL. Eczaneye de sordum, jelin adını bile bilmiyor, google dan öğrendi 😊 Doğum paketi satın aldik ve sabit bir fiyatımız var derken sürekli yeni bir maaliyet çıkıyor karşımıza. Bunu eczanelerde kolay kolay bulamazsiniz diye de vurguladi. Satış yapma kafasından hoşlanmıyorum. Gerçekten gerekli mi? Kullanip dogumunu kolaylaştıran oldu mu,merak ediyorum.
https://resimyukle.io/r/i9TsNU682X