papatya13 Kızlar 14 haftalığim. Geçende demiştim göğüs uçlarım çok karardı ve çatladı diye. Şuanda da beyazımsı süt gibi bı sıvı geliyor normal midir sizde yaşadiniz mi böyle bişey.
Dilekleklek papatya13 benim de 23 haftamda geldi Normaldir diye dusunuyorum bir cok kisi yazmisti daha oncelerde Ama sikmamak lazimmis dusuge falan sebep olabiliyormus