Kızlar ben asagıda yazanları aldım simdilik kıyafet olarak sizce yeterli mi eksik ya da fazla olan var mı sizce? Siz neler aldnz bi bakın :)
1 tane hastane cıkıs seti
4 tane 5li takım
3 tane 1 ay cıtçıtlı zıbın
3 tane 3 ay cıtcıtlı zıbın
2 tane 6 ay çıtcıtlı zıbın
3 tane 0-3 ay tulum
1 tane 0-3 ay alt
1 tane yenidogan yelek
1 tane 3-6 ay yelek
3 tane 3-6 ay sade alt
3 tane 3-6 ay tulum
1 tane 6-9 ay tulum
1 tane kıslık kundak
2 tane kıslık battaniye
1 tane penye battaniye
Banyo havlusu
Agız mendili
Ter havlusu
Alt açma
3 önlük
2 şapka