https://imgyukle.com/i/8mWhv
![https://imgyukle.com/i/8mWhv]
Kızlar bi bakabilir misiniz ya nst sonucuma, sancı var mı? Sanki bunlardan ilki öksürünce oldu gibi hissetmiştim ben ama ekranı göremiyordum, anlayamadım o yüzden. Doktorum da geçen hafta 2 cm açılma olmasına rağmen bugün bakmayalım biraz sancı da çıkmış doğumu tetikleyebiliriz dedi. Halbuki 38+0 olduk bugün, bebe 38+6 çıkıyor. Ben de sanki gece doğuracakmışım gibi bir psikolojiye girdim nedense😅 var mı ümit kızlar?😂