Boncugummmm
Bak canım şöyle soyliyim.
Öncelikle ben hep göbeğimin yan tarafına vuruyorum. Önce iğnenin havasını alıyorum.
Sonra iğneyi etime dokunduruyorum aciyosa oraya değil yanındaki başka yerlere dokunduruyorum acimiyosa iğneyi sokuyorum ve vuruyorum. Çekince bir damla gelir oda önemli değil. Bu şekilde hem acimiyo hemde formülünü öğrendim. Önceden acitiyodum. Şimdi hic acimiyo ☺️