fuunda_3 ilk 3 gün zor tabiki epey bi acıdı yaram asla dik yürüyemedim 2 büklüm yürüdüm diyebilirim . Ama tuvalete oturdukdan sonra çok acım olmadı tabi klozetten bahsediyorum . Hatta normal oturur pozisyonda daha rahat bile emzirebildim diyebilirim .