Kızlar,
ilk hamileliğim yarın sezeryanla doğum yapacağım. Spinal istedim doğumumu.
Lakin gelin görün ki duygular şelale. O kadar durgunum ki anlatamam. Tek düşündüğüm ameliyattaki geçireceğim süreç. Biran önce bitse odaya çıksam diyip duruyorum. Kesilme korkum var ama sezeryan mecburi malesef.
Sizlerde böylemi oldunuz? Dokunsalar ağlayacak gibiyim.