ceydaceliktas Merhabalar 29 haftalik gebeyim ve fena halde nezle oldum doktor largopen diye bi antibiyotik verdi icime sinmedi belki dedim kullanan olmustur kullananiniz oldu mu acaba fikirlerinize ihtiyacim var
123ddd Bende çok grip oldum canım hamileyken daha yeni geçti hatta bence doğal yollarla iyileşmeye çalış antibiyotik içmektense. Ben bol limonlu su limonlu çorba ve pekmezle iyileştim dene istersen canım.
Derya3333 123ddd bende diş enfeksiyonu yüzünden kullanıyorum kadın doğum doktorumda sorun olmaz dedi bol su içiyorum antibiyotik etkisini azaltmak için