gokturkefe Tugce1910 pamuğu ip şekline getirip vazelin yada bi krem sürüp tırnak altına yerleştirirseniz rahatlatıp geçirir
Tugce1910 gokturkefe Valla onu yapamam çünkü tırnak gözükmüyor sis ve iltihap var ve kaniyor çok ağrıyor doktora gitmek istemiyorum küçük bebeğim var
Ozge1986 Tugce1910 sağlıklı bi şekilde kesemiyorsanız hergün batikonlayın en azından bi nebzede olsa rahatlatır.Aynı dert bende de var yanlış kestiğim için oluyor pedikür yaptırınca rahatlıyorum sadece
Tugce1910 Ozge1986 batikonla yapıyorum temizliyorum biraz rahatlatıyor evet ama şişlik inmiyor ve kaniyor
Ozge1986 Tugce1910 pedikürden başka çareniz yok ben kendim kestiğimde batık oluyor ama temizlettiğimde geçiyor çok sıkıntı bi durum yer ediyor birde 😥