Kızlar ilk gebeliğimde magnezyum kullanarak bu ağrılarım 20.haftatan doğuma kadar hafifletmek için bi sekilde idare ediyordum. Bebeğim 4 kg doğdu ve ben minyon biriyim. Doğumdan sonra sırt bel ağrım geçmek bilmeyince fizik tedaviye gittim sinir sıkışması gibi hafif birşey geçirdiğimi söyledi doktor ve kasgevşetici krem verip yolladı. Bir kaç hareket gösterdi ama geçmedi tabiki. Kısa bir süre önce tekrar hamile olduğumu öğrendim. Tabi ağrılarım da vardı yok değildi. Ama şimdi 12. Haftaya girmemle birlikte 3 gündür yürüyemez hale geldim doktoruma kontrole gittğimde beyin ve sinir cerrahi yada fizik tedaviye gitmemi önerdi kuru iğne tedavisini önerdi siyatikten şüphelendi.nette araştırdım bütün belirtiler Aydıydı. Bacağımda uyuşma ağrı da vardı. Şuan bacağımın üstne basamaz haldeyim. Sanki kafam beynim durdu ne yapcağımı bilmiyorum artık.küçük birtanede yavrum var onla ilgilenmek zorundayım. Okadar çaresizimki bu durumu nasıl atlatacağım ne yaapcağım bilmiyorum nolursunuz birşey söyleyin. Doktora randevu aldım fizik tedaviye gideceğim en kısa sürede.. ama bu tür kuru iğne tedavisi gibi şeyler devlette yapılıyormu bilmiyorum.