Tweety1 Aldı beni korkular napicam nasıl olacak hiç bilmiyorum korkuyorum çok ya sezeryan olan anneler destek olurmusunuz 🥺 gün yaklaştıkca korkularım daha çok arttı bu kadar değildim
Nazlican1994 Tweety1 kaç haftalıksınız acaba 😍 Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah hayırlı doğumlar 🤲🏻🌸
Saripapatyam1 Tweety1 Bende salı günü sezeryan olucam tansiyonumuz yüksek biraz o korkutuyor sadece 2. Sezeryanim olcam hiç korkmuyorum sadece heycan var korkulacak kadar değil rahat olun 😍
Tweety1 Nazlican1994 amin inşallah canım Allah razı olsun 38 haftalığım uygulamaya göre ama ultrasonda 1 hafta ileri gözüküyor çatı dar olduğu içinde sezeryan olucam pazartesi günü sağlıkla gelir inşallah ❤️🤲🏻
Durumoms1 Tweety1 iyiyim çok şükür hiç korktuğum kadar olmadı şükür illaki agri oluyor ama hepsine değiyor gerçekten 😊 sonuçta bi can çıkıyor 😇
Duygucesur Tweety1 benimde pazartesi al benden de o kadar. Uyuyamiyorum sabaha kadar düşünüyorum. Değişik bi ölüm korkusu var sebebini bilmediğim. İnternetten gördüğüm şeylerinde etkisi var bazen her şeyi bilmek iyi değilmis demek ki. Rabbim yardımcımiz olsun.😑
Tweety1 Duygucesur vallahi Allah’ım korusun sağlıkla kucagimiza almamızı nasip etsin inşallah güzel şeyler düşünelim güzel olsun insallah 🤲🏻❤️