Bugun 39 olduk bebek kilo almamış zaten minyon bebekti bu yüzden doğumu başlatalım dedi suni sancı verelim dedi açılmam yok hiç, çatı muaynesi de yapmadı. Acaba direk seseryan mı tercih etsem hadi suni sancı çekip açılmam olmazsa. Böyle bir şey yaşayan var mı acaba