Merhaba kızlar En son adet tarihim 16 Temmuz.! Ama doktor keseyi ölçtükten sonra bugün itibariyle 6 haftaya girdi dedi ama kalp atışı yok hatta bana “iyi gitmeyen şeyler var şuana kadar kalp atışı olmalıydı dedi ” “ Ve hatta kanaman başlayabilir olursa ara dedi ” Bu durumu yaşayan var mı ? Çok ama çok üzgünüm lütfen dua edin bu bebeğimi de kaybetmek istemiyorum 😔