Sıra bana da geldi demek ki hep dogum hikayelerini okurdum başıma ne gelicek diye merak ederdim. Riskli gebelik geçirdim düşük riski erken dogum derken 37 haftayı bulduk daha fazla beklemeyelim dedi doktorumuz sezeryan günü verdi çünkü bebeğin biri dönmedi 08.09.2021 sabah saat 7 de hastanede ol dedi gittik damar yolu acıldı ameliyat önlüğü giydim sondayı ameliyathane de takılmasını istedim cunku zaten uyuşturulcam sıkıntıya girmek istemedim saat 8 gibi ameliyathaneye aldılar ama bende bi heyecan bi korku görmeyin bildiğim bütün duaları okuyorum 8.40 gibi doktorum geldi hemen uyuşturuldum eğil eğil dediler eller dizlerde kımıldamamamı istediler ama biraz refleks gereği irkildim asla uyuşturulmayı hissetmiyorsunuz bende okurdum inanmıyordum mutlaka hissedilir diye ama hissedilmiyormuş anında bacaklarıma bi sıcaklık geldı hemen yatırdılar uyuşmuştum sondayı taktılar doktorum batikon sürmeye basladı ben hala bildiğim bütün duaları okuyordum cunku burda hep kestıgını bastırdıgını hissediyorsun acı hissetmiyorsun yazıyorlardı ama ben baskı da dokunma da hissetmedim aradan en fazla 5 dakika gecti oğlum cıktı ama ben nasıl aglıyorum onu görünce herseyı unuttum bebek hemşireleri baş ucumda temizlediler muayeneleri yapılırken hep izledim bır dakıka sonra kızım cıktı doktor cıkarken kakasını yaptı zilli dedi kontrolleri yapıldı yuttu mu etkilendi mi diye temizlendi falan derken yanıma getırdıler kokladım öptüm aglaştık mis gibilerdi hakeden isteyen bütün herkese nasip etsin rabbim bu duyguyu herseyın unutuldugu anmış gercekten zaman durdu benım için bebeklerimle fotograflarımı cektiler doktorumuzda katıldı fotograflara ben bunlarla cok uğraştım dedi 😊 sonra götürdüler bebeklerımı benim içimi temizleyip dikmeye basladılar bu arada kızımı cıkarırlarken ıkı göğüsmün arasında agrı hissettim bastırdıkları için olmuş agrı bide temizlerlerken beni midem bulandı kusucam dedim ama kusamadım sonra o da gecti aşırı bi titreme geldi sıcak havlu getırdıler dikiö işlemim bitti odaya cıktık bebeklerim küvezde kontrol amaçlı kakayı yuttu mu acaba dıye normalde haftasını doldurmus bebekler de beklenirmiş kaka yapma ondan dolayı da bakmak için kan tahlillerine gelişimlerine küvezde kalıyorlar hergün gidiğ görüyoruz ben hemen onları görmek için ayaklandım tek sefer de ayaga kalktım ilk kalkış gercekten zor yanıyor baya uyuşma gecınce bıraz agrı oluyor normal olarak sonucta kesildik agrı kesici yaptılar hemen ben sürekli yürüdüm süt sağdım gelmedi hemen ama sağdım suan biraz biraz geliyor ıkı saatte bir sağıp dolaba koyuyorum poşetleyip hastaneye götürcez öyle söylediler ne zaman cıkacakları belli değil benım agrılarım azaldı yürümem daha fazlalaştı tek onların cıkmasını bekliyorum sizlerde dua ederseniz bebeklerim için çok mutlu olurum hepiniz sağlıkla kucagınıza alırsınız inşallah bebeklerinizi 😊