Esra1139 Kızlar bilgisi olan aydınlatsın lütfen salıncağa ilk doğduğunda koysak kullanamazmıyız ana kucağı mı olması lazım bu iki üründen hangisini almam lazım doğduğu gibi kullanmak için https://resimyukle.io/r/JnHylMrrI6 https://resimyukle.io/r/rqSQAegwk9
Ozgecetindag Esra1139 ana kucagı fakat bunlardan değil salıncak modelli sağa sola sallananlar var onlar cok güzel uyutuyor biz 4 ay onda uyuttuk
Berraeva Esra1139 İlk doğduğu gibi salıncakta nasıl duracak kemikleri çok hassas bebişlerin rahat düz bi şekilde durması gerekiyo kemik sağlığı icin. Ana kucağı tercih edin derim
Eski9 Ozgecetindag 4 ay sonra nasıl uyuttunuz acaba benim kızda sürekli sallanmak istiyor 2.5 aylık yoruldum artık 🙁
Ozgecetindag Esra1139 2 tane kullandık biz birisi bagi dastana 1200,1300 tl civarı birde 4moms var oda 3000,4000 civarı ama gerçekten çok işe yaradı bizde
Kereminannesiiiiiii Esra1139 6 ay kullanacağınız şeye o kadar para vermeyin bence arkadaşlarım hep ana kucağı almışlar banada önerdiler bende bondigonun ana kucağını aldım geldi gayet güzel 240 liraya aldım n11 den
Ozgecetindag Esra1139 bebeğin için iyi olsun diyorsan almanı öneririm biz çok rahat ettik pahalı evet ama bebeğini güvenle onda uyutabilirsin zaman ayarı yapıpta kullanabilirsin sabaha kadar sallattıradabilirsin
Ozgecetindag Eski9 daha bugün uyku eğitimi almaya başladık malesef ki ya memede yada ayakta sallanarak uyuyor biraz katı olmak zorundayım desteksiz uyuması için :( seninki çok kücük daha bi dur kız
Eski9 Ozgecetindag 😁😁 biliyorum cnm nasıl uyutuyorsun şuan merak ettim bana şuan hep böyle olacakmış gibi geliyor salla babam salla 10-15 dk uyuyup acıyor gözünü ben o an depresyonda 😁😁
Ozgecetindag Eski9 dediğim gibi şu an için sallıyorum ama 3,4 gün içinde desteksiz uykuyu ögreticem artık