Kızlar selam hepinize bi sorum olucaktı size 30+4 gebeliğim var erken doğumdan korkuyorum biraz ne yapmalıyım erken doğmaması için yani 38 i 40 ı görmek istiyorum kimi gebeler 35 36 da doğum yapmış.. yani benim bu haftaları görmem için tavsiyeler verirmisiniz 😊