Meryemtrksoy Sedaaaa2 herşeyin hayırlısı en öncesinde hem değişik hemde dünyanın en güzel süreci rabbim hepimize sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah en büyük duam
Mom726272 Sedaaaa2 doğumdan sonra geçer ya ilk gebeliğim de çok kafaya takıyodum geçti gitti 2. Gebeliğim bu gene aynı çıktı ama geçecek gene
Sevilss Sedaaaa2 bende de koyu değil ama var doğuma yakın ağda yaptırıyorum bir sefer çok rahatsız edici ise ağda yaptırın gitsin
mrveknblt Sedaaaa2 Allah tan minicik de belli olmuyor ben bakınca görüyorum 😅 amin valla bütün hamilelere versin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻