cakir_2424 9 haftalık hamileyim öncesinde ilk gebeliğimden kalma tansiyonum vardı 2. Tekrar nüksetti ve beni çok sarsıyor Alfamet başladık şuan ama korkuyorum bebeğime birşey olacak diye aynı durumu yaşayan varmı yardımcı olur musun