İlk doğumum zorunlu sezaryan olduğundan ikinci doğumumu da mecburen sezaryan olacağım. İlk doğumda özel hastanede genel anestezi ile doğumum gerçekleşmişti. Şuan devlette (lütfi kırdar şehir hastanesinde) doğum yapacağım bugün günümde belli oldu 1 Ekim de inşallah. Ama anestezi doktoru spinal sezaryan olacak dedi. Ama ben çok korkuyorum ve genel anestezi istiyorum. Doktor buna onların karar verdiklerini ve spinalin daha iyi olduğunu söyledi. Spinal anestezi ile sezaryan olanlar tecrübelerinizi paylaşabilirmisiniz?