SerraveAnnesii Kızlar merhaba 13. Haftamdayım bebek dik durduğu icin doktor cinsiyeti göremedi istersen alttan bakalım ordan net görürüm dedi. Alttan muayeneyle cinsiyet öğrenenler var mı acaba ?
ALEYNA34 SerraveAnnesii Ben ikili testte doktorum bebeğim başını olcemedigi için alttan muayne yapalimmi diye sordu bende kabul ettim ve oğlum olacağını orda öğrendim. Alttan muayne de daha net görüldüğünü düşünüyorum . Özellikle cinsiyet öğrenmek için sabırsızlanıyorsanız 🙏🧿😊
Deletedmom_33 SerraveAnnesii İkili testte vajinal muaneye yapmıştı doktorum 11+6 idim bebek 12+3 çıkmıştı. Erkek büyük ihtimalle dedi. 17+0 da haftaya muayenem var netleşir sanırım
SerraveAnnesii ALEYNA34 Yarın tekrar gidicem ultrasonla bakıcak görmezse belki alttan muayeneyle baktırabilirim aslında çok gerekli birşey olduğunu düşünmüyorum. İlk defa alttan muayeneyle cinsiyetin belli olduğunu duydum da şaşırdım 🤔
ALEYNA34 SerraveAnnesii Alttan muayenede daha net görüldüğünü düşünüyorum çünkü keseyi ve kalp atışını da ilk alt muayne sayesinde duydum . Kilolu bir gebe olduğum için daha erken alttan muayne ile tespit edildi canım .