Tazeeanneee 123456678 vitamin kullanıyor musun canım bende 27 haftalığım ilk aylarda beni mafetti kasıklarım
Gozzdde 123456678 bende 28. Haftadayim kasigimda agri oluyor ama uzaninca geciyor sizde uzanin biraz eger gecmezse bi doktora gorunun
Fadikb 123456678 çok rahatsız ediyorsa doktorunuza ulaşın şimdi normal desek Allah korusun başka birşey çıkar en iyisi doktorunuza ulaşın
Birmelekannesi_38 123456678 Bende de vardı hastaneye gittim 2 cm açıklık çıktı şu an yatıyorum ciğer gelistirici vurdular erken doğum riskim var aynı sağ kasık ağrısı için gitmistim acile ihmal etmeyin
Gozzdde Birmelekannesi_38 cok gecmks olsun insallah sag saglim alirsizn bebegnzi kucagnza. Bende 28 hftaligm sag kasigimda agrim oluyor ara ara ama uzaninca geciyor sizin de uzaninca geciyor muydu agriniz