Momocuk-48 Ben de almadım doğumdan sonra lazım olursa o şekilde alırım dedim. Sezeryan doğum yaptım hemen sütüm gelmedi bebeğim de yanımda değildi o sekilde almak zorunda kaldım manuel olandan. Sütüm yetersiz geldigi için bebeğim çok tutmak istemiyo tutunca da yorulduğu için o uyurken sağıp bi de o sekilde veriyorum. Manuel kadar yorucu bi şey yok artık ellerime kiramp girince lansinohun elektirli tekli göğüs pompasını aldım hem çok memnunum hem de sürekli sağım yaptigim için sütüm de arttı. Size tek tavsiyem doğumdan sonra duruma göre alın ve sürekli sağım yapmak durumunda kalacaksınız manuel almayın tam bir pişmanlik