Kızlar ben hamile giyiminde çok zorlanıyorum karnıma değen herşeyden rahatsız oluyorum lastikli hamile pantolonlardan aldım onların lastiği mideme sanki baskı yapıyor darlanıyorum sanki sütyen bile midemi rahatsız ediyor elbise giyince de şort astar falan giymem gerekiyor bu yüzden hiç dışarı çıkmak istemiyorum 32. haftadayız ve ben bundan sonra ne bulup giyeceğim hiç bilmiyorum