Valla ben 37+2 yim 8 gün sonra sezeryanım var, dün temizlikçi bayan aldım bitti şükür, artık şu son haftada tek tük kendim yaparım üstten tozu almak için, şuan bile süpürge yapmaya mecalim yok bide 2 yaşında oğlum hep dağıtıyor, sizde 38 e girdiğiniz gün bitirin derim, kalanı basit üstten yapılır zaten