Gizem1504 Merhaba kızlar 9+1 im 2 3 gündür akşamları aşırı kasık ağrım var ve batma oluyor normalmi acaba yaşayan varmı
DuyguEyupoglu Gizem1504 Bende 9 haftalığım ara ara oluyo ama şiddetli değil istersen bi kontrole git ☺️
Gizem1504 DuyguEyupoglu Hergün olmuyor ama 2 gündür başladı kimisi bebek rahme yerleşiyor büyüdüğü için baskı yapıyor diyor eğer şiddeti artarsa gideceğim
ayaniz Bende 11. Oldum bugün bende kasık değil çok şiddetli popo agrısı var. Bilgidin kalçamın kaba etleri agrıyor,doktorum rahim genişlediği için dedi.. genede bi druna sor
Bsk2101 Merak etme canım 24 haftalığım bazen ara ara öyle batmalarım oluyor. Rahim büyüyor bebek kendine yer açıyor çok normal. Eğer çok şiddetli dayanılmaz, dinlenince geçmeyen ağrın olursa veya kanaman olursa riskli. Diğerleri rahmin büyüdüğü için ordaki bağların ağrısı hep.