deletedmom87894 Kızlar az önce uyurken zil çaldı kargo gelicekti bi panikle kalktım ayağım uyuşmuş yatağım biraz yüksek inerken düştüm haliyle anlamadım birde kapıya doğru giderkende düştüm zor açabildim kapıyı çok yeni hamileyim bişey olmuşmudur
Aycaaa571 deletedmom87894 aman Allah korusun dikkat edin olmamıştır diyemem siz yine bir doktora görünün
Meryem2746 deletedmom87894 bebeğin sıvısı herşeyden korur cok büyük darbe almadıysanız yinede Bi doktorunuza gözükün bişey olmaz İnşAllahh
Taner91_zemine deletedmom87894 bende merdivenlerden düşmüştüm Allah’a şükür hiç birşey olmadı acile gittim doktor karnımın uzerinemi yoksa popo üstümü diye sormuştu sizin nasıl oldu
Taner91_zemine deletedmom87894 içinizi ferah tutun inşaallah yoktur birşey için rahat etmezse bi git istersen